Liczba postów: 659
Liczba wątków: 195
Reputacja:
63
Zodiak: Lef
Jestem kluską mam 180 kilogramów. Potrzebował bym diety i ćwiczeń. Tak pisze czasami użalanie się pomaga mi.
Liczba postów: 64,553
Liczba wątków: 3,242
Reputacja:
753
Czy widziałeś kogoś, kto by schudł od użalania się nad sobą?
Trzeba wziąć zadek w troki i działać, samo się nie zrobi.
"Tonący w kłamstwie, cynizmu się chwyta"
Hogan- Izabela
"Buzie widze w tym tenczu!"
Liczba postów: 12,805
Liczba wątków: 690
Reputacja:
592
Znam osoby które mocno schudły. W sumie to nie gadałem z nimi o tym nigdy.
Ale myślę że dietą i aktywność fizyczną można poprawić sylwetkę. Ja ćwiczę może od 2-3 lat a polegają te ćwiczenia głównie na chodzeniu po lesie, bieganie, trochę ćwiczenie sztangami i mam już nawet jakieś mięśnie a całe życie byłem suchoklatesem. W sumie dalej jestem, ale jest już zdecydowanie lepiej.
Ważne jest t3ewż zdrowe odżywianie, ja jem: sporo owoców i zróżnicowana dieta. Głównie w barach mlecznych, ale staram się codziennie jeść co innego XD.
Liczba postów: 64,553
Liczba wątków: 3,242
Reputacja:
753
Boni, jak chcesz aby nabrać masy mięśniowej, to podstawą w jedzeniu powinien być nabiał, tylko on ukształtuje
sylwetkę. Jedz same jajka na śniadanie, to i bez ćwiczeń nabędziesz mięśni.
"Tonący w kłamstwie, cynizmu się chwyta"
Hogan- Izabela
"Buzie widze w tym tenczu!"
Liczba postów: 15,292
Liczba wątków: 150
Reputacja:
439
Ja zajmuje się głównie siedzeniem.
To bardzo fascynujące zajęcie, daje wiele satysfakcji i przy okazji się szybko chudnie.
Bo jak człowiek siedzi to go dupa boli a ból potrzebuje mnóstwo kalorii by się rozwijać.
Dlatego nadmiar kalorii jest natychmiast przez organizm spalany.
Ważę 90 kg i czuje się z tym dobrze.
Liczba postów: 911
Liczba wątków: 37
Reputacja:
246
Zodiak: Zależy od pory roku...
(28-03-2023, 19:54 )ngruby napisał(a): Jestem kluską mam 180 kilogramów. Potrzebował bym diety i ćwiczeń. Tak pisze czasami użalanie się pomaga mi.