Ankieta: Kto wygra
Polska
Macedonia Północna
Remis będzie

Nowa odpowiedź
Ocena wątku:
  • 13 głosów - średnia: 3.15
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Typujemy wynik meczu Polska - Macedonia Północna

Już jutro. 

Warte odnotowania jest, że Macedonia zmieniła nazwę, kłócili się o nią od lat z Grekami. Teraz jest Macedonia Północna. Ja się o tym dowiedziałem jak oglądałem Eurowizję.

Wracając do meczu, nie znam się na piłce, ale spodziewam się, że Polska zremisuje z Macedonią Północną.
Odpowiedz

O której mecz i na jakim kanale?

"Tonący w kłamstwie, cynizmu się chwyta"
Hogan- Izabela
"Buzie widze w tym tenczu!"
Odpowiedz

Zagłosowałem na Polskę. Ale i tak nie zamierzam oglądać, a głoś w ciemno.
Odpowiedz

myślę ze marne 2-1 wygrają "Polacy"

Ślady na piasku przeminą,
ślady na sercu pozostaną.
Odpowiedz

20:45 tvp1
Odpowiedz

Jeśli chodzi o zmianę nazwy Macedoni, to chyba sprawa poszła o Aleksandra Macedońskiego, który z punktu widzenia państwowości wbrew mylącej dziś nazwie był Grekiem. Podobnie jak nasz wieszcz narodowy pisząc słowa "Litwo ojczyzno moja" myślał o Polsce. Takie to żarty historii. ubawa2
Co do wyniku ciężko przewidzieć. Komentatorzy chwalą kilku piłkarzy Macedoni, z resztą ten zespół zdobył w 2 meczach eliminacyjnych 4 pkt. Dlatego zapewne mecz będzie trudny. Inna kwestia, to nasz mało doświadczony selekcjoner, może różnie ustawić polski zespół. Z tego co się czyta mamy wystąpić tylko z jednym napastnikiem Lewandowskim i zespołem ustawionym bardzo defensywnie. Dlatego stawiam skromnie 1:0 dla Polski. To co mamy dobrego to nasi napastnicy i czy to Lewy, czy Piątek coś powinni, że tak to określę "wcisnąć". ubawa

Obowiązek obowiązkiem sygnatura musi posiadać tekst
Odpowiedz

Kto kibicuje? Ja oglądam ubawa2

Na razie bez sensacji.

Hogan- Izabela
Odpowiedz

Na razie Macedonia lepsza i to sporo.
Odpowiedz

A mnie zaczyna nudzić ten mecz...

Hogan- Izabela
Odpowiedz

Typowy mecz reprezentacji Polski.