Ocena wątku:
  • 10 głosów - średnia: 2.3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Windows vs Linuks

To normalne, że miliarder nie napisze żadnego kodu, od tego ma ludzi ale wszystko jest jego, bo płaci. Nic na to nie
poradzimy a z drugiej strony, żeby nie tacy miliarderzy, to do wielu rzeczy, ludzie by nie doszli.
Czytałam, że on opłaca wybitnych studentów a potem zapewnia u siebie pracę. To też jest plus dla niego.

I widzisz Jeruka! Tak jak gdzieś pisałam, jestem samoukiem i nie znam się na nazwach technicznych, itd., ale
nasze forum Kordialne, właśnie jest na Linuxie a umiem go obsługiwać(PHP stoi na Linuxie) ubawa2

"Tonący w kłamstwie, cynizmu się chwyta"
Hogan- Izabela
"Buzie widze w tym tenczu!"
Odpowiedz

(06-02-2021, 7:36 )jeruka9 napisał(a):  
(05-02-2021, 19:26 )bonaparte napisał(a):  Zaletą Windowsa jest wsparcie od koncernu Billa Gatesa. Szkoda, że za kasę z Windowsa Bill Gates chce zdobyć dominację na światem.

Co do Billa Gatesa czytałem że  nie napisał  ani jednej  linijki  kodu.

Zaś co do windowsa nie napisali  systemu ms dos a jedynie  go   kupili.

I  pierwszy system  był  tylko nakładką na  dos.

Miliarderzy  i milionerzy  rzadko myślą o innych a  ich umysły zaprząta tylko władza.

Pamiętam, że większość zajęć na informatyce w szkole (miałem na prawdę kiepskie nauczycielki od tego więc nie wiem jak było na normalnych lekcjach informatyki) to była obsługa DOSa. Wpisywanie tych debulnych komend. Dzisiaj w domu czy w pracy w ogóle nie jest mi do niczego to potrzebne. Nawet w czasach szkolnych na Amidzę miałem Workbencha, który był prawie dentyczny jak Windows a nie jakiegieś DOSy.
Pamiętam że na informatycę graliśmy non stop w Liero albo w Diablo. Diablo to chyba nawet przeszedlem na informatycę kiedyś oczko
Odpowiedz

(08-02-2021, 19:07 )bonaparte napisał(a):  
(06-02-2021, 7:36 )jeruka9 napisał(a):