Kordialne
Płyty gazowe bez płomieni - Wersja do druku

+- Kordialne (https://kordialne.trafne-miejsce.pl)
+-- Dział: DOM (https://kordialne.trafne-miejsce.pl/forumdisplay.php?fid=40)
+--- Dział: Moda/ uroda/ wnętrze (https://kordialne.trafne-miejsce.pl/forumdisplay.php?fid=172)
+--- Wątek: Płyty gazowe bez płomieni (/showthread.php?tid=2319)

Strony: 1 2

Płyty gazowe bez płomieni - hogan - 09-04-2016

Jak widać, jestem do tyłu z techniką, bo rozglądałam się za płytą gazową+ elektryczną, czyli dwa palniki na gaz a dwa
na prąd a tu trafiłam na perełkę  ubawa

Oto model najbardziej nowoczesny na skalę światową i o dziwo, instalują takie płyty już od 13 lat.

Mi spodobała się ta największa i dodatkowym plusem takiej płyty, jest piąty palnik, który tylko podgrzewa
nie pobierając gazu a więc coś dobrego do dań, które nie chcemy aby wystygły.

Możemy też ustawić przy każdym palniku oddzielnie, czas po jakim ma się wylączyć.

[Obrazek: g42.png]

Tu filmik:

RE: Płyty gazowe bez płomieni - Siwy - 09-04-2016

No właśnie jestem na etapie wymiany kuchni, całości i czegoś podobnego potrzebuje.
Mam instalacje zrobiona pod płytę indukcyjną, ale z takim rozwiązaniem też się w jakiejś reklamie spotkałem. Niby prąd teraz sporadycznie wyłączają, ale gazu nigdy.
Bo zapowietrzenie instalacji i podobne.
Jeszcze gaz jest o wiele tańszy od najdroższego u nas medium, energii elektrycznej.
Tylko że to jest kusząca ale nowość i trudno powiedzieć jak to w praktyce się sprawuje.

RE: Płyty gazowe bez płomieni - hogan - 09-04-2016

Wszelkie opinie, jakie w necie przeczytałam, są pozytywne, nie spotkałam ani jednego negatywu.
- Mniej się brudzi
- Mniejsze zagrożenie wybuchu gazu
- Mniejsze zagrożenie dla dzieci a nawet dorosłych
- Można czyścić samą wodą, bo żaden tłuszcz w oparach się nie ulatnia jak przy tradycyjnych płytach gazowych.
- Zużywa o 50% mniej gazu niż normalnie.
- Regulacja palników na czas gotowania
- Mniej mycia, bo nie ma palników
- Dodatkowy palnik podgrzewający