Nóż -
hogan - 15-05-2015
Jaki nóż Twoim zdaniem najlepiej sprawdza się w kuchni?
Tak szczerze, to miałam masę różnych noży. Chciałam ostatnio zakupić sobie komplet noży Gordona Ramsay'a ale ceny mnie
przeraziły. Co prawda, dobry nóż musi być drogi, co świadczy o jego jakości.
Jednak zakupiłam sobie dwa noże szefa kuchni i przyznaję, jestem bardzo zadowolona.
Używam też noży z porcelany, ceramicznych, są jak brzytwa ale mają jedną wadę... dość szybko ostrze odkrusza się.
RE: Nóż -
martin - 15-05-2015
Nie znam się na nożach bo ich nie nosze a w kuchni używam zwykle noże które maja już swoje lata lecz bardzo dobrze spełniają swe zadanie , co prawda kupiłem nie dawno w aldiku komplet noży lecz nie jestem z nich zadowolony a na inne mnie nie stać zresztą to by był zbytek jak dla mnie , mało gotuje wiec ekstra noże to luksus zbyteczny dla mnie ..
hogan - 15-05-2015
W zasadzie miałam zawsze podobne podejście ale jak za którymś już razem, zaczęłam degenerować się przy krojeniu karkówki, to pokusiłam się na profesjonalny sprzęt.
jozekkg - 15-05-2015
Też używam kilku noży, zależnie od tego, co robię.
Do obierania. krótki kozik, do siekania, szeroki i dłuższy na jakieś 25 cm. do smarowania chleba krótszy z zaokrąglonym końcem...
hogan - 15-05-2015
Do obierania ziemniaków też mam taki swój mały nożyk i nie wyobrażam sobie tego, że miałby mi go zabraknąć :lol:
Siwy - 16-05-2015
(15-05-2015, 17:36 )hogan napisał(a): Do obierania ziemniaków też mam taki swój mały nożyk i nie wyobrażam sobie tego, że miałby mi go zabraknąć :lol:
Ja do obierania ziemniaków masm taką prostą obieraczkę. Nożem tylko oczkuje.
Ale noże jako takie to i owszem, kupił bym sobie jakieś dobre.
Nie miałem z dobrymi kuchennymi nigdy do czynienia, tylko takie przeciętne.
hogan - 16-05-2015
Obieraczką nie lubię, bo niedokładnie się obiera a ja jestem na tym punkcie uczulona