Kordialne
Kosiarka - Wersja do druku

+- Kordialne (https://kordialne.trafne-miejsce.pl)
+-- Dział: DOM (https://kordialne.trafne-miejsce.pl/forumdisplay.php?fid=40)
+--- Dział: Moda/ uroda/ wnętrze (https://kordialne.trafne-miejsce.pl/forumdisplay.php?fid=172)
+--- Wątek: Kosiarka (/showthread.php?tid=3140)

Strony: 1 2 3

Kosiarka - hogan - 16-05-2017

Jeszcze nie kupuję ale zastanawiam się nad wyborem kosiarki.

Czy taki wybór jest dobry?

http://www.marax.eu/kosiarka-spalinowa-nac-ls50-675ex-hs-moc-60km-szer-ciecia-50cm-silnik-bs-675-p-1160.html

Z tego co wiem, to powinnam rozglądać się za kosiarką, która ma mocny napęd, ma też duże tylne koła, silnik B&S i metalową
obudowę. Ta powyższa to ma a teren jaki będę miała do koszenia, pokryty jest dołkami, górkami, kretowiskami, jest
sporo drzew i krzaków. Niektórzy uważają, że może też być dobra kosiarka z tworzywa... plastykowego/ sztucznego
ale ja chyba jednak, stawiam na metalową.

Co mi doradzacie, bo jestem laikiem w tej dziedzinie a najchętniej, wcale nie kosiłabym trawy, tylko bym na niej
sobie leżała. ubawa2

RE: Kosiarka - ro_bot - 17-05-2017

Zacznijmy od tego jaki masz Hogan areał do obkoszenia i czy to powierzchnie wolne czy obsadzone drzewkami,krzewami?
Brigs/Straton to świetny wybór.Używam go od dwudziestu pięciu lat w mikrociągniku.Oczywiście nie zapominając o corocznej wymianie oleju.
W kosiarce jakieś jeszcze dziesięć lat starszej doskonale sprawuje się tecumseh.
W napęd bym raczej nie wchodził,ale to może jakieś moje przestarzałe naleciałości.

RE: Kosiarka - hogan - 17-05-2017

Nawet nie wiem ile ma ta powierzchnia ale to jest działka, którą kupuję.
Ogólnie o terenie jak wygląda, pisałam w poście wyżej.

A tu jedno ze zdjęć tej działki:

[Obrazek: 06480897760215593064.jpg]

RE: Kosiarka - Siwy - 17-05-2017

(17-05-2017, 0:09 )ro_bot napisał(a):  Zacznijmy od tego jaki masz Hogan areał do obkoszenia i czy to powierzchnie wolne czy obsadzone drzewkami,krzewami?